Przejdź do głównej zawartości

#1 Powrót ?



Cześć.

Jak w tytule: dobrze znany wszystkim odchudzającym się - powrót numer 387475485.

Prowadziłam tego bloga około 2 lata temu. To był pierwszy rok studiów, teraz czekam na obrone licencjatu. Moja przygoda z odchudzaniem zaczęła się jednak znacznie wcześniej bo w wieku około 14/15 lat. Na tym blogu postaram się unikać rozmowy o zaburzeniach odżywiania. Po prostu się odchudzam. Wybrałam healthy skinny girl diet (extended). Dawała świetne efekty, nie jest tak drastyczna, nie czuję się na niej słabo. Jak będzie z efektami - zobaczymy. Mam rozwalone hormony więc efekty nie będą najlepsze, w upał nie chce mi się ćwiczyć a na głowie mam obronę i pracę. Jednak nie mogę robić niczego gdy widzę jak się zapuściłam. Tak - zapuściłam. Obecna warstwa tłuszczu to efekt lenistwa, syfu, stresu i innych tego typu rzeczy.

Wiele chciałabym wam opowiedzieć. Najbardziej jestem ciekawa czy trafi tu ktoś z grupki osób z przed dwóch lat. Pamiętam nasze rozmowy na gadu gadu (na które nie mam póki co odwagi wejść), wsparcie w komentarzach, rozmowy na ten jeden temat o którym nie bardzo mamy z kim pogadać - dieta. Dlatego tu jestem. Dla wszystkich moich bliskich jakiekolwiek rozmowy o diecie z mojej strony to lampka awaryjna. 'Po prostu jedz zdrowo' też nie bardzo mnie przekonuje. Kalorie to kalorie - jak je się ich za dużo to się będzie tyło.

Biquínis - 10 Biquínis Para Usar Nesse Verão


Czy mam jakieś zasady... Przede wszystkim healthy skinny girl diet - czyli między 1200 a 800 kalorii na dzień. Jestem wegetarianką od wielu lat więc jem bezmięsnie. To co jem zapisuje sobie w aplikacji yazio. Pracuje więc mam dosyć unormowany tryb życia. Co do ćwiczeń - nie wiem.

Narazie nie piszę za dużo bo muszę pisać licencjat ale będę zaglądać na wasze blogi i patrzeć co tam piszecie wy.

Trochę żałuje, ale stare posty są pousuwane, tak jak cały blog.. Szkoda..

EDIT: zapomniałam o dwóch rzeczach
po pierwsze - 'statystyki'
po drugie - coś o mnie aby nie być nudną szarą masą.

a więc po pierwsze ( i to wrzuce później z boku bloga) waże obecnie około 65kg przy wzroście 167. Ostatnio tyle ważyłam chyba jak byłam otyła w podstawówce. Najniższa waga jaką osiągnełam to 46kg.  Dąże do 52kg co jest na pograniczu BMI normalnego i niedowagi. Oczywiście waga to jedno a wygląd to drugie, chciałabym tyle ważyć z ładnymi mięśniami. Ale nienawidze ćwiczyć. Jedyny sport jaki w miare lubie to pływanie.

po drugie - coś o mnie. studiuję biologiczny kierunek, jestem szczurzą mamą, mam chłopaka, w wakację pracuję w laboratorium, nie jestem fanką seriali obejrzałam kilka w moim życiu ale lubie psychologiczne filmy czy różne książki, np o kulturze arabskiej. lubię krótkie wyjazdy do miast zagranicznych - zwłaszcza samolotami bo bardzo interesują mnie podróże lotnicze, mimo że sama odbyłam tylko kilka lotów, lubie też koncerty, widziałam na żywo 3 razy lane del rey, której muzyke  i charakter uwielbiam. napewno więcej wyjdzie w praniu, nie chce też za dużo pisać bo świat jest bardzo mały, o czym się już niestety przekonałam. no i aktywnych motylków jest mało.

Trzymajcie się !

Komentarze

  1. Witaj z powrotem! Super że jest kolejna nowa fajna osóbka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Możliwe, że 2 lata temu się spotkałyśmy na blogach :)
    Co do sportu, jeśli lubisz pływanie to pływaj. Przecież pływanie też spala kalorie i modeluje ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczęłam jak miałam ok. 14 lat. Fajnie, że wracasz :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. 2 lata temu miałam przerwę w interesie więc chyba się nie znamy ale może? Ogólnie siedzę w tym 12 lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Każdy raz na jakiś czas znika, mam nadzieję, że znowu znajdziesz tutaj motywację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dodałam Cię do obserwowanych, ale się nie wyświetla, ale będę zaglądać i spróbuje się dowiedzieć dlaczego nie widzę w swoich obserwowanych Twojego bloga, ale będę zaglądać. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Usunięto mi bloga więc zapraszam na nowego :( https://warforfuture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też teraz wróciłam po kilku miesiącach nieobecności ;)
    Zapraszam do siebie: www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka! Zapraszam do siebie
    http://fuzzybrainbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz